FANDOM

SaS3logo Kyseessä on peli!
Sivu kertoo pelistä. Pääset pelaamaan peliä painamalla [1]
Swords and Sandals Crusader

Swords and Sandals Crusader on tietokonepeli, jossa on neljä pelimuotoa. Tässä pelissä pelaaja johtaa omaa armeijaansa. Hän valitsee jonkun kahdeksasta armeijasta ja taistelee sillä.

Kokoversio Muokkaa

Kokoversio Swords and Sandals Crusader pelistä on ilmaista laajempi. Tässä pelissä pelaajalla on auki kaikki neljä eri pelimuotoa ja kaikki kahdeksan armeijaa. Lisäksi uudet erikoisvoimat ovat auki.

Ilmaisversio Muokkaa

Ilmaisversio on paljon pienempi. Siinä pelaajalla on auki vain kaksi eri pelimuotoa ja vain kolme eri armeijaa. Melkein kaikki erikoisvoimat ovat lukossa. Ilmasversiossa pelaaja voi pelata vain selviytymis- ja Strategiamuotoja.

Erikoisvoimat Muokkaa

Nuoli Pääartikkeli Swords and Sandals Crusader/Erikoisvoimat

SaS Crusader taistelu

Armeijat taistelevat

Alueet Muokkaa

Nuoli Pääartikkeli Swords and Sandals Crusader/Alueet

Armeijat Muokkaa

Swords and Sandals Crusader pelissä on kahdeksan armeijaa.

Ihmiset Muokkaa

Ihmiset ovat yksi armeijoista. Ihmisien erikoisvoimat ovat Airstrike ja Retreat. Ihmiset käyttävät sinisiä panssareita ja heillä on jättiläinen nimeltä Archangel Sandalphom. Hänellä on isot siivet ja miekka, mutta hän on jättiläiseksi heikko. Ihmisiä johtaa King Lionel XI.

Viikingit Muokkaa

Viikingit ovat yksi armeijoista. Viikinkien erikoisvoimat ovat Summon Critters ja erikoistaktiikat. Viikingit käyttävät vihreitä panssareita ja heillä on siniset naamat. He käyttävät jättiläisenään Gaiaxia. Hänellä on iso vihreä kirves, mutta hän on heikko. Viikinkejä johtaa Bors the Mighty.

Apinat Muokkaa

Apinat ovat yksi armeijoista. Apinojen erikoisvoimat ovat Sotarummut ja parempi jättiläinen. Apinat käyttävät punaisia panssareita ja heillä on jättiläinen nimeltään Prime Ape. Hänellä ei ole aseita. Hän vain hakkaa käsillään sotilaita. Hän on vahvin jättiläinen. Apinoita johtaa Arglaxx.