FANDOM

Kolossit taistelevat

Kaksi kolossia taistelevat. (klikkaa suuremmaksi)

Kolossi vs John the Buhcter

Kolossi taistelee John the Butcherin kanssa.

Kolossit tunnetaan myös nimillä: jätti, jättiläinen ja colossi. Kolossit ovat todella isokokoisia gladiaattoreita tai muita olentoja, jotka ovat edes hiukan älyllisiä. Kolossit yleensä ovat normaaleja hahmoja paljon voimakkaampia. Tosin Swords and Sandals 2 pelissä kolossin saa tapettua helposti, jos tällä on huono HP, puollustus ja hyökkäys.

Kolossin luominen Muokkaa

Kolossin voi luoda monella tapaa. Yksi parhaista on alkaa kehittää magiaa ja ostaa todella kallis Colossus-taika. Colossus muuttaa gladiaattorin kolossiksi, mutta taian vaikutus loppuu muutamassa vuorossa. Toinen tapa on käyttää koodia esim. , ja saada lopulta kolossi, jonka voimakkuus on 2500. Kolossille kannattaa silti laittaa myös HP:tä ja hyökkäystä. Kolmas tapa on pelata Swords and Sandals Crusader peliä ja käyttää siinä oman valtakunnan kolossia. Esim. Gaiax. Neljäs tapa on vain yksinkertaisesti kehittää voimakkuutta niin, että omasta gladiaattorista tulee lopulta kolossi. Tämä on todella hankalaa, koska gladiaattori tarvitsee muutakin kuin voimakkuutta pärjätäkseen. Kuitenkin ei ole määritelty missä pisteessä gladiaattorisi on kolossi ja missä vain isokokoinen henkilö.

Kolossin taidot Muokkaa

Kolossit osaavat samat liikkeet ja taidot, kuin tavalliset gladiaattorin. Tosin kolosseilla on muutama erikoiskyky.

  • Potku kolossi ei osaa potkaista, mutta normaali-isku näyttää potkulta.
  • Hyökkäys kaukaa kolossit voivat hyökätä todella kaukaa.
  • Nopea level kolossit kehittyvät leveleitä muita gladiaattoreita nopeammin.
  • Super HP Swords and Sandals Crusaderissa kolosseilla on 200-500 HP:tä, kuin muilla hahmoilla on 10-50.

Tunnettuja kolosseja Muokkaa