FANDOM

Bladetron v2.0
Bladetron-v2
Luoja Pelintekijät
Peli Swords and Sandals 3
Taso 40
Ase Laser Sabres of Conflict (Frost & Lightning)
Suojavarustus Heikko
HP:t 552
Suojien kesto 365
Vahinko ka. 1012
Magicka 220
Pituus 7'0 (214 cm)
Paino 269 lb (122 kiloa)

Bladetron v2.0 on kierojen robottirakentajien uusi yritys pysäyttää pelaajan eteneminen Swords and Sandals 3 -pelissä kolmantenatoista päävastuksena. Hänet tunnistaa jo kaukaa molemmissa käsissä jatkuvasti kieppuvista valomiekoista. Myös robotin sisuksissa on nähtävissä alati pyörivät rattaat, joiden on huhuttu olevan tämän kammotuksen ainoa heikko kohta.

Varusteet, tai pikemminkin niiden vähyys, ovat samankaltaiset kuin Obliterator 9000:lla eli panssareita ei ole. Paitsi pääyksikön alle pultattu Kyborgin leuka, joka antaa Bladetronille kaiken sen tarvitseman suojauksen sekä näppärän karismabonuksen.

Aseina Bladetron käyttää lähes identtisiä valomiekkoja, jotka aiheuttavat massiiviset 400-800 vahinkoa per miekka. Toinen miekoista tehostaa sähkövahinkoa ja toinen kylmävahinkoa loitsuarsenaalissa. Lisäksi ne tuovat bonusta mm. nopeuteen ja niiden osumatarkkuus on vailla vertaansa. Ei liene outoa että miekat kuuluvat pelin harvinaisimpiin esineisiin, eli Artefakteihin. Ja vähintäänkin mielenkiintoista on se, että valomiekat kuuluvat kirvesaseisiin, eikä miekkoihin.

Bladetronin voittaminen on mahdollista joko silkalla tuurilla tai sitten heti ottelun alussa suoritetulla, panssarit ohittavalla kriittisellä osumalla. Sillä jos Bladetron pääsee lähietäisyydelle pyörivien valomiekkojensa kanssa, on ottelu yleensä jo päättynyt. Etäaseet ja muutenkin kaukana pysyminen voivat antaa myös mahdollisuuden Bladetronin kukistamiseen. Joka tapauksessa hän on yksi vaikeimmista vastuksista tähän saakka peliä.